F.A.Q.

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane przez Was pytania.

1.Ile kosztuje wZlot?
Koszt biwaku to 40 zł dla osób, które zgłoszą się w I etapie (01-28.02.2021 r.).
Dla patroli zgłoszonych w II etapie (1-15.03.2021 r.) cena ta wynosi 50 zł.
Dodatkowo w ankiecie zgłoszeniowej uczestnicy deklarują chęć zakupu koszulki,
która kosztuje dodatkowe 20 zł.
Dodatkowe koszty: bilety na kolejkę wąskotorową 3 zł (bilet normalny),
1,89 zł (bilet ulgowy). Przejazd kolejką nie jest obowiązkowy,
lecz ułatwia dojazd na miejsce wZlotu – patrol pokrywa koszty we własnym zakresie.

.

2.Gdzie przelać pieniądze?
Po potwierdzeniu przez nas zgłoszenia, wpłatę odpowiedniej sumy pieniędzy
(w tym dodatkowa wpłata za koszulki dla osób, które zgłosiły wcześniejszą chęć zakupienia takowej pamiątki) należy dokonać przelewem na konto do 25 kwietnia 2021 roku na dane:
Hufiec ZHP Jarocin
nr konta: 25 1090 1476 0000 0001 3457 8418
tytułem: Składka zadaniowa wZlot, [nazwa patrolu], [ilość osób]
W odpowiedzi zwrotnej po zgłoszeniu, otrzymacie od nas informację, jaką kwotę należy przelać za cały patrol.
3.Ile minimalnie oraz maksymalnie może być uczestników w patrolu?
W patrolu może znajdować się od 5 do 15 osób należących do drużyny wędrowniczej
(a więc w wieku wędrowniczym) lub do kręgu akademickiego.
4.Czy jest możliwość dopisania kogoś po zgłoszeniu patrolu w I turze?
Osoby, które będą miały zostać dopisane zostaną umieszczona na liście rezerwowej.
W momencie, kiedy będziemy wiedzieć, że jesteśmy w stanie przyjąć więcej osób
to będziemy Was informować mailowo, że możecie powiększyć liczbę uczestników. Obowiązuje zasada pierwszeństwa.
5. Jeżeli jestem na liście rezerwowej kiedy będę wiedzieć o przyjęciu mnie oraz co, jeśli zaostrzą się obostrzenia epidemiologiczne?
Gdy będziemy mogli przyjąć mniej osób z powodu obostrzeń epidemiologicznych
(o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń – w e-mailu zwrotnym po zgłoszeniu dostaniecie informację, jako którzy zostaliście przyjęci oraz w jakim zakresie
liczbowym uczestników znajdujecie się) lub osoby z listy rezerwowej zostaną przyjęte, maila z taką informacją otrzymacie najpóźniej 10.05.2021r.

6. Jeżeli do patrolu należą osoby z różnych hufców, komendant którego hufca powinien podpisać kartę biwaku?
Patrolowy powinien dostarczyć zgody na wyjazd od każdego hufca, do którego przynależą członkowie patrolu. Na zgodzie od komendanta hufca, do którego przynależy patrolowy powinny znaleźć się oryginały podpisu patrolowego oraz komendanta hufca. Na zgodach z pozostałych hufców dopuszczalny jest skan podpisu patrolowego (oraz wymagany oryginał podpisu komendanta hufca).

7.Od kiedy i gdzie ruszają zapisy na zajęcia?
Zapisy na zajęcia ruszają 06.04.2021 r. (o dokładnej godzinie dowiecie się w późniejszym czasie). Będą się one odbywać poprzez ankietę internetową. Szczegóły znajdziecie
w zakładce “Zapisy” W przypadku przeciążenia serwerów strony prosimy uzbroić się
w cierpliwość, na pewno każdy zdąży się zapisać na zajęcia.
8.Czy jeżeli nie dostałem/am potwierdzenia zgłoszenia na zajęcia, to czy dostałem/am się na nie?
Po zapisaniu się na zajęcia na e-mail w ciągu kilku minut powinno przyjść potwierdzenie zakwalifikowania się. Jeżeli nic takiego nie dotarło spróbuj jeszcze raz napisz do nas wiadomość na e-mail wzlot@zhp.wlkp.pl
9.Jak i do kiedy przekazać organizatorom zadanie przedwZlotowe?
Raport z wykonanej służby należy przesłać e-mailem najpóźniej
do 25 kwietnia 2021 r. Otrzymanie raportu jest dla nas kluczowe,
aby w pełni zaakceptować Wasze zgłoszenie uczestnictwa we wZlocie.
10.Jeżeli nie otrzymałem/am odpowiedzi zwrotnej na temat Służby, to czy została ona zaakceptowana?
W ciągu 7 dni po zakończeniu zgłoszeń powinniście otrzymać wiadomość potwierdzającą zgłoszenie patrolu oraz odpowiedź zwrotną dotyczącą Służby. Następnie po wysłaniu przez was raportu ze Służby (do 25.04.2021 r.), zapoznamy się z nim i prześlemy Wam odpowiedź najpóźniej do dnia 10 maja 2021 roku. Jeśli po tym czasie nie otrzymaliście odpowiedzi, napiszcie e-mail do biura wzlot@zhp.wlkp.pl

.

11.Co w przypadku, jeżeli patrol nie wyśle raportu w wyznaczonym czasie?
Jeżeli raport ze służby nie zostanie przesłany do 25.04.2021r., na e-maila patrolowego wyślemy informację zwrotną w ciągu paru dni.
Brak kontaktu z patrolowym drogą e-mail’ową oraz telefoniczną skutkuje niezakwalifikowaniem się patrolu na wZlot.

.

12.Jak dostać się na miejsce wZlotu z dworca PKP w Kowalewie?
Na miejsce wZlotu w Ogrodzie Jordanowskim znajdującego się przy ulicy Księdza Niesiołowskiego można dostać się na dwa sposoby:
Trasa piesza - 4.4 km  

  • kolejką wąskotorową ze stacji Pleszew-Wąskotorówka, która znajduje się naprzeciwko budynku dworca PKP , która dojeżdża do stacji Pleszew-Miasto przy ulicy Kolejowej 1
    (pieszo około 1,2 km do miejsca wZlotu).
Kolejka wąskotorowa
Rozkład jazdy kolejki wąskotorowej na trasie Kowalew – Pleszew miasto:

http://shortlines.pl

.

13.Czy po zgłoszeniu mogę jeszcze zmienić decyzje co do zakupu koszulki?
Niestety nie ma takiej możliwości. Pierwszy wybór jest nieodwracalny! 

.

14.Czy organizatorzy stosują się do reżimu sanitarnego i obowiązujących wymogów dotyczących COVID-19?
Tak, stosujemy się do reżimu sanitarnego i obowiązujących wymogów dotyczących COVID-19 😊

https://strony.zhp.pl/wracamy/

.

15. W jakiej sytuacji wZlot nie odbędzie się?
Przewidujemy jedynie sytuację, w której restrykcje związane z pandemią nie będą pozwalać na organizację imprez masowych.

.

16. Czy jubileuszowa X edycja będzie niezapomniana?
Oczywiście! Z pewnością każdy z Nas zapamięta tegoroczny wZlot na bardzo długo 😀

.

ODPOWIEDŹ JEST NIESATYSFAKCJONUJĄCA LUB NIE ZNALAZŁEŚ/AŚ TEGO, CZEGO SZUKAŁEŚ/AŚ?, W ZAKŁADCE  kontakt NIECH TWÓJ PATROLOWY NAPISZE W TWOIM IMIENIU, A MY UDZIELIMY ZADOWALAJĄCEJ ODPOWIEDZI JAK NAJSZYBCIEJ 🙂